Hemma



Jag hoppade in i duschen, fixade mig och så gick jag upp på stan (eftersom mitt cykel blivit stulen) och träffade Mp, Arvin och Pixel. Vi gick till väster och Madelen. Tobbe och Per kom förbi en sväng men åkte efter en stund och sen kom Ellen också. Jag chillade i soffan framför tv:n en stund eftersom att jag var så trött och efter en stund gick jag ut till tjejerna och vi satt på Madelens baksida och chillade. Jag gick sen förbi Caroline en sväng och sen hem. Nu har jag precis ätit och ska spendera dagen ensam hemma för jag har en jävligt dålig dag! Så är det ibland!

På bilden: Jag. Foto: Madelen. Redigering: Jag. Utrustning: Canon Eos 400D + kitobjektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0