Grönt är skönt





Dom här bilderna passar ju rätt bra idag när vädret är så sämst som det är! Jag och Jonna har suttit och glott på Tv, käkat lite glass och snackat om allt och ingenting! Mamma och Vigdis kommer in till stan sen och vi ska iväg och kolla lite, antingen på Marieberg eller stan! Vi ska iallafall kolla och förhoppningsvis köpa en ny kameraväska eftersom att min nuvarande väska är för liten för båda kameror, blixten och så vidare. Jag vill ha en fet kameraväska där jag får plats med två kameror, två objektiv, blixt, laddare,  minneskort, batterier, ja you name it jag vill få plats med alla mina grejer på ett ställe. Smidigast så! Jag ska bomba med bilder under dagen för det gillar ni väl? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0