EWS

Hej på er! Kom hem från jobbet för typ en halvtimma sen. Har suttit vid datorn, lagt upp lite bilder på bloggen, kollat lite på Tv och ätit lite glass. Kort och gott så har jag kommit hem från jobbet och varvat ner. Att gå och lägga sig direkt vore skönt men jag måste alltid varva ner lite först. Gick riktigt bra på jobbet idag, fick min dricks och den var allt annat än dålig! Hade bra flyt på jobbet idag så det kändes bra!

- Fick förresten en kommentar. Tänker inte säga vart, hur eller av vem men kommentaren jag fick var angående en bild jag tog när jag plåtade en tjej. Jag var sjukt missnöjd med bilden och den som skrev kommentaren uttryckte sig rätt illa angående bilden. Personen sa vad jag skulle tänka på och helt enkelt sa personen att bilden och stylingen var ful. Ärligt talat så tar jag åt mig som fan men det kommer bara göra mig bättre. Det roligaste med det hela var att personens bilder inte var mycket att hurra för. Shit alltså att folk orkar slänga ur sig elaka och onödiga kommentaren. Det är så ovärt! Gillar man inte en viss bild, varför ens lägga ner energi på att kommentera? Gillar ni en bild, ta er tid! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0