Älskade

Jag längtar efter en ny dag, en bättre sådan och det är inte långt kvar tills dess så man kanske ska lägga sig och sova? Hur som helst så har jag suttit här hemma hela kvällen och bara vilat, tagit det lugnt och varit för mig själv. Kände att jag behövde det för en gångs skull. Nu ska jag plocka rätt på lite handdukar, kläder och grejer innan jag lägger mig och läser innan jag ska sova. I morgon ska jag iväg och bada med Tobbe, Ellen och Per. Jag tror inte att Madelen skulle med för hon skulle på 100-årskalas men förhoppningsvis så hinner hon ändå! På kvällen ska vi tydligen festa, jag är inte taggad för dem öre men i morgon är det som sagt en ny dag och då kanske jag känner annorlunda. Nu har jag precis pratat på msn med min älskling och därefter pratade vi i telefon en stund! Tårarna bara rinner så fort jag tänker på honom, vilket jag gör hela tiden! En vecka kvar nu och jag ska se till att han verkligen känner att jag har saknat honom när han kommer hem. Har redan köpt en söt liten present :) Nej, nu ska jag plocka så vi hörs i morgon och som vanligt följer kameran alltid med! Good night!



På bilden: Älsklingen och jag. Foto: Självutlösare. Redigering: Jag. Utrustning: Canon Eos 400D + kitobjektiv och min blixt, canon speedlite 550EX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0