Adidas addicted


Mörkblå med ljusblåa streck. Köpt på Stadium i Örebro om jag inte minns helt fel.

Röda byxor med vita streck. Köpta på Inter sport i Örebro.

Lila med turkosa streck. Köpt på Stadium i Gävle.

Grå i grunden med ena armen svart med rosa streck och den andra rosa med svarta streck. Köpt på Tradera.com.

Blåa byxor med röda. Köpta på Inter sport i Örebro.

Gröna byxor med vita streck. Köpta på Inter sport i Örebro.

Tröja och byxa, lila med blåa streck. Köpta på Inter sport i Örebro.

Svart med orange streck. Köpt i england, London på Adidas store.

Brun tröja och byza  med limegula streck. Båda köpta på Adidas store i Sthlm.

Svart med gröna, gula och röda streck. Köpt på Adidas store i Sthlm.

Cerice med rosa streck. Köpt på Inter sport i Örebro.

Brun med guldiga streck. Minns inte riktigt vart den är köpt men jag tror att det var på Stadium i Örebro.

Vit i grunden med ena armen svart med röda streck och den andra röd med svarta streck. Köpt på Tradera.com.

Rosa byxor med vita streck. Köpt på Inter sport i Örebro.

Olika nyanser av grönt. Köpt på Inter sport i Örebro.

Alla bilderna är tagna på mig eller mina vänner och det är jag och mina vänner som har tröjorna på sig. Dom är allihopa mina och så fort jag hinner ska jag försöka fixa bilder på flera. Jag älskar Adidas!

Kommentarer
Postat av: Jenny Åsberg

Heeeej älskar din blogg !

Du har jätte fina bilder och fin blogg !!!!

kram

2009-10-26 @ 20:17:54
URL: http://jennyfeliciaasberg.blogg.se/
Postat av: verkkarifetissi

hej! jag älskar dig och din adidas kläder.

2011-01-01 @ 23:13:28
Postat av: Jessica

Hej , är du sugen på sälja dina adidasbyxsor till mig :)? Om du inte vill ha kvar, men Annas har jag varit inne och har inte hitta någon i dom färger eller kan du länka dräckt sidan :)???

Svar: vilka vill du ha ?
None None

2013-06-26 @ 05:49:45
URL: http://donotgiverupnever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0