Vilken dag!

Vaknade imorse, pissigt jävla humör för att jag drabbas av lingonveckan en gång i månaden. Värsta jag vet och smärtan ska vi inte ens tala om. Jag har tuggat, alvedon, klagat ocg tyckt synd om mig själv hela dagen men inte fan blir det bättre för det.

Iallafall så ville Johan överrska mig. Med vad visste jag inte men vi satte oss i bilen och jag fick ha en halsduk föe ögonen. Vi åkte ett bra tag, stannade, Johan och någon stoppade in någonting i bilen, jag vet inte vad eftersom att jag såg nada och vi åkte vidare. Efter att ha åkt bil i kanske en timma med ett stopp och utan att se någon stannar vi någonstans och jag får gå ut ur bilen och öppna mina ögon. Gissa vad jag ser? - Max! Vilken jävla surprise! Rolig kille han är, haha! Iallafall så är överraskningen för mig det som ligger i kartongen som är i hans bil och jag vet fortfarande inte vad eftersom att han åkte iväg till Per! Nyfiken, nyfiken. Nog om det for now.

Caroline och Matte kom hit lite tidigare på kvällen och vi glodde på bilder, spelade tv-spel och bara umgicks! Madelen kom också lite senare och det har varit en soft dag minus min feta mensvärk och förutom mitt äckliga jävla gips som jag tröttnat på som fan! På Måndag ska detta av och nytt på. Fan, vad jag längtar! Nej, nu ska jag lägga in lite bilder, kanske dyker upp någon här snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0