V-ås

Jag, mamma, Vigdis och Micke skjutsade John till hans doter och hennes familj i Arboga och ja jag skrev rätt. John (mammas kompis). Vi åkte sen raka vägen mot Västerås och gled in på en klädaffär och där köpte jag ett par riktigt tunga leggins! Efter det åkte vi till Nisses och handlade lite småsaker, underkläder och sånt. Sen blev det stan och jag köpte en tröja, tre par smycken, strumpor och lite annat :) Beställde även en tröja från en ny affär i Västerås som bara fanns i XL och det var lite väl stort! Grym var den iallafall. Nu är jag tillbaka i Fellingsbro, Johan är ute med hundarna och när han kommer tillbaka ska vi äta, jag ska duscha och så blir det tända en brasa och glo på film ikväll. Bara mysa helt enkelt! I morgon ska jag ut till M-berg en sväng och sen ut till Gällersta och äta med la familia. Skön dag förutom att jag fick världens jävla feberattack och mådde sämst ett tag men men det är bra med lite frisk luft.

Förresten: Jag ser det snöar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0