Trött

Upp imorse, tidigt som fan! Mamma och Micke kom och hämtade mig och vi åkte ut till Marieberg och kollade lite. Jag handlade lite grejer till nyår, smink, strumpbyxor och sånt! Väl hemma bokade jag tvättstugan och när Johan kom hem lagade vi mat, käkade och sen satte vi på tvätt, gick ner med alla sopor och så åkte vi till mitt jobb, hämtade min kamera, åkte till Madelen och hämtade våra köksstolar och så åkte vi förbi Ica och lämnade tillbaka filmen. För en stund sen vaknade jag, hade deckat i sängen eftersom att jag är så trött. Nu i kväll ska jag bara glo på bröllopsfixaren, ta hand om tvätten, ta en dusch och sen sova eftersom att Maria min kusin från Gävle dyker upp tidigt i morgon bitti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0