Skön dag!

Det blev nada städning imorse, istället kom Caroline över och strax därefter kom Jessica! Vi kollade kläder och skor på nätet och så spelade vi tv-spel i stort sett hela dagen. Johan åkte vid fem och hämtade sin nya bil och Caroline och Jessica gick hem till sig. Själv tog jag en skön dusch och sen gick jag hem till Jessica och Caroline och vi fixade käk, glodde på tv och tog det lugnt. Jag är hemma nu igen, har börjat plocka rätt lute men för en stund sen började "Secret life of Tiger woods" på fyran och det måste jag sekänner jag. I morgon blir det upp tidigt för att få ut så mycket som möjligt av dagen. Vad som händer vet man aldrig :)

Högberg och Tallberg, tack för idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0