Nu börjar jag tröttna

God morgon! Jag mår fortfarande inte jättebra men bra mycket bättre än jag gjorde för några dagar sen. Har iallafall precis vaknat och ligger och tittar på Americas got talent. Igår kväll kollade jag och hjärtat förresten på en riktigt bra film: Ett monster till svärmor!

Angående rubriken till detta inlägg så börjar jag bli äckligt trött på mitt gips. Det är smutsigt, luktar illa och värst av allt det kliar! Sen går det ju upp över armbågen så jag kan inte böja den vilket betyder att jag t.ex. inte kan sätta upp mitt hår och annat nödvändigt. Till viss del känns det som en del av mig nu eftersom jag haft det så länge och det är ju lång tid kvar men vore skönt att få nytt och det får jag den 22:a. Längtar!

Ser också fram emot den 20:de för då kommer alla tjejerna äntligen tillbaka till Örebro! Ser fram emot det som fan! Nu ska jag kolla klart på Americas got talent och sen ska jag fixa mig innan mamma och dom hämtar mig och vi ska dra till Marieberg!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Usch, jag lider med dig...

Kram

2009-12-13 @ 10:45:42
URL: http://crosscreekrapids.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0