Måndag

Vilken skön dag! Gick upp klockan nio imorse, pappa hämtade mig och vi åkte till sjukan. Jag fick bya mitt gips. Dett förra gick som ni kanske vet över armbågen men det jag har nu går bara upp för halva armen innan armbågen. Lite längre kanske men det känns så himla lätt att lyfta armen och så jävla skönt att kunna ha den rakt. Mina leder är jävligt stela så jag kan inte ha armen rakt helt men om några dagar är den säkert som vanligt. Kan säga att massor av död hud fallit av mig arm idag. Efter att ha gått med gips i fyra veckor blir det så och det är jävligt äckligt men men det får man ta! Efter sjukan fick jag skjuts hem, tog en dusch och fixade mig lite. Softade tills jag på eftermiddagen tog bussen upp på stan och mötte Ronja, Madeleine och Fredrik. Vi glodde lite på stan och så åkte vi hem till Madelen och Tobbe. R, M och F kunde inte stanna så länge för dom skulle iväg och bowla. Jag stannade kvar iallafall och så gick vi till Heavens pizzeria och sen kom Per dit också. Blev ingen mat för min del eftersom jag åt tidigare hemma med Johan. Var en trevlig kväll och nu är jag hemma med hjärttat, har tänt vartenda ljus i hela lägenheten och ska slå på film. Det är jävligt mysigt här hemma nu. Nu ska vi softa hela kvällen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0