@ Madelens place

Är hos Madelen nu och sitter jävligt skönt i hennes nya soffa! Hennes och Tobbes rättare sagt men den är hur som helst jävligt skön och jag är äckligt avundsjuk! Iallafallså har jag spenderat dagen hemma med att greja och så har jag varit med Danne och Jonna också! :)

På Lördag blir det Västerås med Mamma, Micke och Ronja (Mammas kompis dotter). Har ju beställt en tröja i en ny butik där och den måste hämtas!:) I mellandagarna blir det Sthlm. Måste köpa nytt löshår innan nyår. Har fan haft mitt i ett och ett halvt år nu! Hoppas stenhårt på att det blir Gävle på nyår nu också! Och bäst av allt just nu: Om en vecka kommer alla tjejerna hit! Längtar! :)

En fråga till er få läsare, haha: Tycker ni att jag ska tona håret mörkt igen? (Trivs bäst i det men vad tycker ni?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0