Lång dag!

Ringde imorse till jobbet, ordnade några saker, gick till arbetsförmedlingen och när jag var klar där gick jag hem till Madelen och chillade med henne och Issa. Johan kom efter ett tag och vi drog till Mio-möbler och kollade efter en tv-bänk. Hittade nada. Åkte till mammas jobb en sväng och hälsade på. Åkte vidare ut till Marieberg och IKEA och letade efter tv-bänk där med, hittade ingen men ska köpa en annan grej där (kan inte förklara vad men men) Mamma och Stefan kom dit och vi åkte ut till Em-möbler där vi hittade vår älskade tv-bänk (tror jag). Johan vill kolla i Västerås nu i veckan först också men det är ganska spikat att den blir den på Em iallafall! Fick med mig en grym ljusstake hem och en blomma. Tack mamma! Johan skjutsade sen upp mig på stan där jag träffade Daniel, min kusin och vi gick och tog en fika och snackade en massa skit. Jag fick ett 4-pack redbull när vi hem hem till mig och Johan, tack Danne! Han var tvungen att dra uväg till Västerås ganska snart men vi hann umgås ett tag iallfall! Nu har jag städat som fan och ska fortsätta ett tag till. Helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0