Kvällen

Ja, hörni kvällen blev bra mycket bättre än dagen! Johan kom hem och vi gjorde oss iordning och åkte till min morbror Jocke och hans familj på väster där vi firade hans födelsedag! :) Jag följde min kusin till hennes skola, umgicks med släkten, fikade och lekte lite med min kusin Pierre och hans frus barn Tilda och Tin tin. Min andra kusin Frans och hans sambo Maricell kom sen också med sin lilla son Micheal och sin en vecka gamla lilla baby Pontus. Han var hur söt som helst ocg det minsta jag sett. Måste hälsa på ofta! :) Min moster och hennes man kom också lite senare så vi var en hel del folk. Mina föräldrar var också där så klart! Jag och Johan kunde inte stanna så länge så vid sju åkte vi till Risbergska skolan där vi kollade på julspelet och sen skjutsade vi hem min älskade Jonna :) Förresten så hade mamma och pappa med sig mina beställda skor från Nelly.com idag, dom bruna med spännen om ni minns? Dom satt helt jävla perfekt! Kanske ska ta på mig dom på Söndag när vi tjejer ska ut och äta? Ja, vi får se hur halt det är ute haha, vill inte göra någon vurpa mitt på stan och med mitt gips och allt. Iallafall så kom Caroline och Jessi hit en stund i kväll också och spelade tv-spel och käka litt godis :) Var en helt guld kväll kan jag säga!

Tack Madelen för att jag får låna dina fina gardiner, älskar dom! Och tack släkt och vänner för en  guld dag. Nu ska jag sätta mig i soffan, tända lite ljus och slå på tv:n. Måste varva ner lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0