Juldagen

God morgon på er! :) Jag klantade mig rejält igår! Efter maten som smakade helt underbart var det Kalle anka på tv och jag totaldeckade och sov mig igenom hela programet. Kunde verkligen inte hålla ögonen öppna men men det är sånt som händer! Får kolla nästa år! :P Efter Kalle öppnade vi julklappar och jag är galet nöjd med mina! Berättar längre ner vad jag fick :) Vid sextiden åkte vi ner till min moster där släkten var och jag hade det hela tiden mysigt med två, tre veckor gamla Pontus. DEt var en riktigt mysig kväll och Anna-Maria skjutsade in mig till stan :) Guld, tack för det! Hon släppte av mig utanför Jessi och Carro så jag bvar där en stund med tjejerna innan jag gick hem och firade lite med Johan som gav mig jättefna julklappar han också! Tack så mycket hjärtat! :)

Julklapparna:
Två adidaströjor: Den ena lila med vita streck och den andra svart med lila streck.
Ett par adidasbyxor: Bruna med orangea streck.
En rosa tröja med text (Over and out)
Ett riktigt stort peacehalsband (köpte till mig själv)
Presentkort på H&M, Gina tricot och Lindex.
Carolina Gynnings nya bok Ego woman.
Två deo och en ansiktslotion.
Pengar, strumpbyxor, glas och godis.

Jag är så himla glad för alla julklappar. Tack, tack, tack! NU ska jag dra på mig adidasbyxorna och gå över till Piff och Puff. Hörs sen, idag kommer nog bli en dag med jävligt mycket tryck! Ser fram emot kvällen som fan! Stort grattis till dig Tobbe på din födelsedag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0