Frånvårande

Jag har bloggat än gång idag för en gåns skull men men nu är jag tillbaks. Gick hem till Caroline på väster tidigare idag och chillade där någon timma och sen gick jag till Madelen och Tobbe som fixade käk, flyttpackade och så där. Dom flyttar ju hit till norr nu i veckan. Guld! Vid halv fyra skjutsade jag ocg Tobbe Madelen till jobbet och sen åkte vi förbi stan för jag skulle plocka upp mamma julklapp/födelsedagspresent (hon fyller på julafton). Därefter åkte vi hem till mig och Johan.

I ett antal timmar rensade jag en massa skit här hemma, kollade igenom lådor och bara slängde all onödig skit som bara ligger och är i vägen. Mitt i all stress blev det pizza och det smakade riktigt bra, haha! Vid nio gixk jag hem till Zana och Dennis där Pernilla också ar. Vi har suttit i ca fem timmar och pratat om allt möjligt! Riktigt skön dag!

I morgon ska jag och Johan till Marieberg en snabbis för jag måse köpa en ska. Vad det är får ni se i morgon, ska slänga upp någon bild på det! Nu blir det tv en stund och sen sova! :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0