Framme

Vi åkte från Örebro direkt när Danne slutade jobbet och vi stannade till i Hummelsta, käkade och tankade på vägen! Jag lyssnade på musik hela vägen och deckade en stund också, behövde det! Väl framme i Furuvik stannade vi hemma hos mina kusiners föräldrar och kramades, pratade och så kollade jag på huset för dom hade gjort om en del :) Vi stack därifrån ganska snabbt för Maria skulle med bussen ut till Valbo. Just nu sitter vi hemma hos Danne, hämtade Micke min andra kusin på vägen hit! I kväll ska vi tydligen till ett ställe som heter Interpool, det är någon biljardhall som jag aldrig varit på men men vi får se! I morgon blir det iallafall Valbo med Madeleine och Maria :) Shoppa, shoppa! Nu ska vi kolla på When a man loves a women. Jag är så glad att jag är tillbaka i Gävle, mitt andra hem! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0