.

Senaste köpet: Dom fyra leggingsen i Karlstad och ett par skor.
Senast förbannad på: Den här dagen. Flöt förbi och var piss. Det positiva var att jag träffade Zana och städade. Okey maten var god också men resten var fan bajs! Alla var på jobbet, i skolan och jag är sjukskrien. Sämst!
Senaste sms:set var ifrån: Madelen! Hon hade glömt mig. Det är lugnt kompis! ;)
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft? Stil? Alltså jag hade ingen stil bara dåli smak, hittade aldrig riktigt mig själv och pendlade mellan att  vara en ful jävla fjortis med streck till ögonbryn och att vara en hip hopare med D12 dress. Jag har äntligen hittat mig själv och jag trivs. Min stil vad kan man kalla den då? Jag vet faktiskt inte men det som beskriver den bäst är väl: Adidas!
I väskan har jag: Har sällan väska men om jag har så är det min lilla kamera, en redbull eller flera, min iPod, mobilen, hörlurar, pengar och skräp.
Det absolut fulaste som finns: Men fy fan, vad svårt! Det fulaste jag kan komma på just nu är löshår som syns att det är löshår, fel färg eller vad fan som helst. Det är fult iallfall!
Har du några känslor? Offcoursiness!
Mest överanvända ord: Johan! (Min sambo)
Vem är bäst på hela planeten? Oj, vilken galet svår fråga. Jag måste nog säga Immortal technique. Så svårt när man bara får säga en person/sak?
Hur smart är du på en valfri skala: När det gäller skolan 0. När det gäller annat som jag lärt mig genom erfarenheter är jag lagom smart.
Till frukost äter jag: Dricker alltid ett glas multivitamin och så blir det grovt bröd med smör och ost eller leverpastej och ett glas mjölk eller juice.
Här lunchar jag: Det gör jag sällan. Slöseri med värdefulla pengar!
Hit går jag efter jobbet: När jag jobbar så jobbar jag kvällar, sent så jag tar en promenad hem och deckar.
En onsdagskväll går jag: Om jag går ut går jag till Strömpis menmusiken är kass så det gör jag aldrig så jag hänger väl hos någon vän eller här hemma. 
På torsdagen vaknar jag: Om jag var ute så vaknar jag bakis, i annat fall gör jag väl inte mer än vanligt.
Har du någonsin? Googlat dig själv: Ja, pinsamt. Det dök upp massa vimmelbilder jag tagit och bilder på någon annan Lisa Ullström. Dök också upp några bilder jag tagit till en tidning. Inte så mycket annat roligt. Vem fan är jag?
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen: Självklart, när man är yngre vill man ju vara äldre.
Ljugit om din ålder: Ja. Och nuförtiden glömmer jag bort hur gammal jag är så det blir alltid fel...
Druckit slattar: Nej, det har inte blivit så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0