Det vart inge

Vi skippade Interpool och blev kvar hos Danne. Jag önskar jag kunde lagt mig för ca två, tre timmar sen för jag är så slut men mina kära kusiner tvingar mig tyvärr att titta på JVM, Sverige-Ryssland och jag hatar hockey men men vad gör man inte. Sova kan man ju göra i nästa liv. Jag har iallafall läst i Carolina Gynnings nya bok "Ego woman" som jag fick av min älskling i julklapp. Och på tal om honom så saknar jag honom redan, är inte van att sova ensam utan att han håller om mig men men det är bra att sakna!

Nyss gjorde Sverige mål också och fy fan vad som skrek! Jag höll på att skita ner mig fan! 3-1 till Sverige nu och jag tror att matchen slutar om ca en timma. Förhoppningsvis inte en jävla minut längre! Det blir Madde, Maria, Micke och jag som åker ut til Valbo i morgon! Skönt att få umgås lite! Ingen aning om vad som händer i morgon kväll för Danne ska till någon tjejkompis och supa sig full men vi får se, han verkar iallafall tycka att jag behöver barnvakt i form av Micke(?) Natti!

Ras cricket - En sång för fred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0