2009 Lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag fick min älskade kamera och att ta kort med den var underbart likaså när jag fick macroobjektivet. Det var som att kliva in i en helt ny värld! Fick också leva ett liv som sjukskriven och gör det ju fortfarande. Helt värdelöst och jag får bara betalt för en månad även fast jag är sjukskriven i minst tre. Hoppas att handleden läker bra så jag kan börja jobba snart! Behöver pengar, ligger galet mycket minus! 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Träna - Gick bra tills gymkortet slutade gälla och jag inte hade råd med ett nytt. Jag skulle gå ner lite i vikt tänkte jag och jag lyckades faktiskt tills jag gick upp igen för att gymkortet inte gällde längre. Tipp topp!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min kusin och hans tjej fick en son, en av mina nära vänners vän blev mamma och så fick man reda på några graviditeter.
4. Dog någon som stod dig nära? Johans mormor gick bort.
5. Vilka länder besökte du? Sverige.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Min vänstra arm, gymkort, en fastare röv, baterigrepp till kameran, heltidsjobb.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 6 Juni.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag fick jobb.
9. Största misstaget? Litat på fel människor.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Opererade brutna båtbenet.
11. Bästa köpet? Adidas.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Johan beställde tv-bänken utan att jag visste om det. Trodde aldeig han skulle göra det, hur gulligt som helst och så stod han up för mig när en av hans kompisar kastade en full ölburk rakt ´på mitt huvud. Jag är vän med hans kompis nu men just då ville jag sllå på han hårt, haha!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alicia Keys Ft Beyonce - Put it in a lovesong
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare. Varit mycket tjaffs eftersom man varit sjukskriven och inte kunnat göra så mycket. mest suttit och väntat på att tiden ska gå men nästa år tror och hoppas jag blir bättre.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Festat mer, jag var så jävla lugn i år fan och så borde jag tagit längre semester!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Fan, vad svår fråga!
18. Hur tillbringar du julen? Med mamma och pappa och senare med släkten på mammas sida. Senare på kvällen spenderar jag den med johan.
19. Blev du kär i år? Två och ett halvt år med Johan och he is the one!
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives.
21. Bästa boken du läste i år? "Våran lilla hemlighet"
22. Största musikaliska upptäckten? Beyonces album, kan hon misslyckas?
24. Något du önskade dig och fick nä du fyllde år? Kameran! Ojojoj alltså!
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja, en adidaströja haha!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Styrde fest i Gällersta med släkt vänner, en massa mat, fika och grymma presenter!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Heltidsjobb.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Adidas, baggy linnen, sneakers, en jävla massa färger och ibland blev det klänningar och kjolar tillsammans med klackar!
29. Vad fick dig att må bra? Släkt, vänner, Johan, resor.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vin Diesel.
31. Vem saknade du? Alla dom som jag träffar för sällan.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jessica. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0