Stockholm

Igår morse klockan halv sex gick jag upp, duschade, fixade mig och så där. Caroline och Jessica kom hit med Fanta vid halv åtta och Johan kom ner och hämtade henne. Vi tjejer cyklade till Fredsgatan, väntade på Max och Pietro och sen klev vi bussen. Max och Pietro hann precis med bussen som tur var! Jag sov ca en timma av dom två och en halv timma det tog att åka och det behövdes kan jag säga! Iallafall så kom vi fram, glodde på Footlocker, Adidas store, American apparel och Top shop. Dom viktigaste affärerna helt enkelt och sen chillade vi lite, åt mat och sen gick jag runt ett tag själv vilket var rätt soft!  Vi möttes upp sen igen en hängde på hötorget innan dom andra drog mot Centralen och satte sig på en uteservering. Själv gick jag till Systemet, köpte några cider och så väntade jag på brorsan. Vi träffade en stund, pratade och så där men det blev ingen längre stund eftersom att jag var tvungen att hinna med bussen. Hur som helst så är jag jävligt glad att vi hann ses, han betyder så mycket för mig!


På vägen hem drack jag mina cider och väl framme i Örebro mötte jag, Caroline och Jessica upp Jonna. Caroline cyklade hem och vi andra hem till mig och Johan för Jessica skulle hämta Fanta. Jag slände i mig mat, en cider till och sen drog jag och Jonna till Liquid. Drog en cider med Madde P och Helena innan vi drog till Satin och mötte upp Tommie, Berina och Malin. Vilken jävla kväll alltså. Jag drog på mig mina gråa mjukisshort, ett stort baggy linne och en munktröja. Så jävla skönt att vara avslappnat klädd och dansa hela kvällen. Vi dansade alltså som fan och den här kvällen knäckte nog varenda utekväll jag någonsin haft! Tooy och Caroline var taggade som fan också vilket gjorde att det blev ännu roligare! Livets kväll!

Förresten så blev det ju lite shopping i sthlm:

* En ljust lila tröja.
* Ett vitt linne, ett rött och ett med en massa olika färger. Två baggy, ett tight.
* Ett halsband.
* Ett par sjukt stora örhängen, största jag sett!
* En body till Maya med hennes namn på, så jävla söt!

Jag tror det var allt och jag är riktigt nöjd förutom att jag inte hittade något klädesplagg Adidas som jag vill ha men men better luck next time I guess. Förresten så lägger jag upp bilder från Sthlm i morgon, orkar inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0