Shoppin

Hej på er! Måste bara börja med att säga att jag ju bröt min lilltå när jag var i Halmstad och den är fortfarande svullen och gör ont så jag har inte kunnat ha strumpor i skorna den senaste tiden vilken gjort att mina skor luktat helvete och det är ingen underdrift. Jag har knappt fått komma hem för Johan om man säger så. Äckligt men sant så idag gick jag upp på stan och jag letade efter skor överallt men hittade ingenstans men sen gick jag och mamma tillbaka till Stadium igen för säkerhets skull och då fanns mina vita älskar nikeskor där så dom följde med mig hem. Fick ett par andra skor också. Vita med rosa adidasmärken! Velat ha dom väldigt länge! Tack för det! Köpte också lite dricka på Systemet, en söt jeansklänning till Maya och hårspray! Guld dag hittills! Snart kommer Felix pappa och då får vi se vad vi hittar på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0