Satin

Min kusin och hans kompis kom hit när jag och Jonna höll på att göra oss iordning! Dom var gulliga och diskade åt mig och så förfestade vi, pratade och ja det vanliga ni vet. Tommie kom hit vid nio och då gick vi och köpte pizza och sen drog vi till Satin. Jag tycker verkligen det var nice där inne, thung musik och så där men dom måste göra någontin åt värmen för jag kunde knappt andas! Det var iallafall en guld kväll.


Dagen (idag alltså) har jag spenderat med Micke, Henke, Madde, Jonna, Johan, Isak, Felix och Maya. Vi var i Stadsparken och lekte med ungarna, åt glass och bara hade det bra i det fina vädret. Madelen skjutsade Micke och Henke till stationen vid två för dom skulle vidare på sin road trip till Västerås och Madelen skulle till jobbet. Vi andra stannade och lekte lite till och sen fixade vi lite grejer innan vi åkte och åt med Totte på Max. Nu är jag hemma och jag måste decka ett par timmar för jag ska jobba i kväll på EWS. Hoppas det blir fint väder imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0