Sånndaboda, sista dagen ute på sjön

Jag hade ju en plåtning med Daniellas mamma Anna idag och Johanna stylade henne. Vi plåtade ute i Venaspåret men det blev ingen längre stund på grund av alla myggor. Efter att vi var klara stack jag hem och chillade med Johan. Vid halv fem åkte vi till Sånnaboda där vi mötte upp Jonas som åkte med vattenscootern från Frövi till Sånnabodavi satt på bryggan, snackade lite skit, åkte lite scooter och umgicks. Senare på kvällen kom Ellen, Madelen och Tobbe dit.



Jag, Madelen och Jonas badade aldrig. Jag har så jävla lätt för att bli sjuk och dessutom var vattnet nådigt kallt så jag skippade det. Hur som helst så var det roligt att titta på när Ellen och Tobbe badade/lekte.



Ellen fyller ju år nu i veckan så vi tyckte det kunde vara roligt att jävlas lite! Islängd med kläderna på, en tidig födelsedagspresent, hope you liked it baby! ;) Haha!



Tobbe bar henne och jag puttade! Alltid lika skönt att bada med jeans!



Jonas på vattenscootern som la av efter Johan voltat med den men det var roligt så länge det varade och det är inga allvarligare fel på den vad jag förstod. Den ska väl tömmas på vatten och fixas något med batteriet men det är ju inte hela världen. Roligt var det iallafall att åka igen! Känns faktiskt som att idag var en av de sista dagarna av den här sommaren.

Samtliga bilder är tagna av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0