Sånnaboda

Igår åkte jag, Johan, Tobbe, Madelen, Per och Ellen till Sånnaboda där vi träffade upp Jonas och vattenscootern. Det blåste rätt mycket igår men vi låg alla och bara mös på bryggan, åkte vattenscooter  och umgicks. Blev ingen längre stund eftersom att jag skulle till jobbet och dom andra skulle på race inne i Örebro. Sa ju här om dagen att det var sista dagen ute på sjön men det blev väl igår i stället! Hur som helst så var det skönt att kunna hitta på någonting iallafall. Jobbade på kvällen och det gick riktigt bra, hoppas verkligen jag får mer schemalagda tider snart.

Nu blir det duschen och sen volleyboll match.



Foto: Jag.

Kommentarer
Postat av: Elin Ivemo - thisistheyear

tack så mkt! :D

2009-08-23 @ 12:28:52
URL: http://thisistheyear.blogg.se/
Postat av: elina

du tar så jävla fina bilder!

2009-08-23 @ 15:40:47
URL: http://elinawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0