Nu ska jag göra lite nytta

Gick upp tidigt i morse, klockan tio. Tidigt och tidigt, det beror ju helt på vad man jämför med men det var tidigt för att vara jag. Dom senaste veckorna och månaderna har jag varit vaken till sent på nätterna och vaknat sent på dagarna. Har sovit så mycket så jag blivit tröttare och tröttare men nu ska jag ändra på det tänkte jag. Iallafall så gick jag upp tidigt i morse, träffade Zana och Jackie en stund och sen gick jag hem igen. Jag har mest grejat med bilder och så där men ska nu ta och äta frukost med Johan och sen städa.

För övrigt så känns det som att jag just nu skulle kunna skriva en hel bok om mina tankar och känslor eftersom att det var så jävla längesen som jag bloggade i text men sen finns det ju en orsak till allt också. Hur som helst så ska jag i fortsättningen försöka skriva lite men jag ska skriva vad jag gjort efter att jag har gjort det. Som sagt, det finns en orsak till allt.

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Hehe jaokej.. Jag har märkt att den inte är världens bästa!



Tack så mycket :)

2009-08-21 @ 13:02:40
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0