Internet

Nu har internet krånglat ett bra tag och jag har tagit bort en massa skit från datorn för att det skulle bli bättre men nej, inte då. Skit samma, nu är jag äntligen inloggad på bloggen efter många om och men och jag ska om en liten stund försöka gå och lägga mig. I morgon blir det upp, äta frukost och sen hälsa på "personen" på sjukhuset innan jag ska träffa Jonna och Emma på stan. det blir lugnt som vanligt, ska försöka ägna hela morgondagen åt att damma, dammsuga, torka golv och hela den skiten i morgon så att det är fint tills på Torsdag. Vill inte att tjejen som ska gifta sig ska se lägenheten se ut som en svinstia när hon kommer hit för första gången.

Nej, nu ska jag decka framför tv:n innan jag ska sova! Natti!


Kommentarer
Postat av: ronja

fuckf3js@bilddagboken :)



// Ronja

2009-09-27 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0