Idag

Jag gick upp i morse och tog det lugnt ett tag tills Johan vaknade och då gjorde jag iordning frukost som vi slängde i oss. Efter det drog jag mot Väster och träffade Tobbe, Madelen och Ellen på Viktoria. Jag, Madelen och Tobbe gick sen hem till Madde och kollade på några Sex and the city avsnitt innan Tobbe och jag skjutsade Madelen till jobbet. Jag gick in på Maxi och började handla och Tobbe åkte till Biltema. När han var klar kom han till Maxi och hjälpte mig bära korgarna med all mat i. Priset slutade på sjuhundrafemtio kronor, vilket Tobbe tyckte var billigt eftersom att han inte kan handla ekonomiskt men men vi hade ju slut på allt hemma så det var det värt. Väl hemma lagade jag och Johan mat. Det blev enkelt: Pasta och korv. Jag gjorde iordning vitlöksdippen också som vi ska ha ikväll när vi lagar tacos.

Hur som helst så var jag bara hemma en snabbis för en person plockade upp mig och vi åkte till sjukhuset och hälsade på min släkting. Jag vill inte säga vem det är, vad felet är eller någonting för det hör inte hemma i en opersonlig blogg och det rör bara dom jag tycker ska få reda på det. Det är hur som helst jävligt jobbigt att jag själv inte kan göra ett skit för att få personen att bli bättre men men med rätt hjälp och kärlek så ordnar sig det mesta!

Efter att jag varit på sjukhuset fick jag skjuts till väster där jag hämtade min cykel och sen drog jag hem. När jag precis kommit innanför dörren så sms:ade Caroline så jag drog ner, mötte upp henne, Jessica och deras tjejkompis och så gick vi upp till Jessica en sväng. Nu har jag lagt in ett par bilder på datorn och två stycken kommer upp här i detta inlägg! Om en stund ska jag börja laga tacos och i kväll blir det bara lugnt med mat, mys och film. Johan mår inge vidare så i kväll ska jag göra allt för honom, haha! (Lägger upp bilderna i ett nytt inlägg förresten!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0