Boy a

När Johan kom hem från Fellingsbro så åkte vi iväg och hyrde film och så handlade vi på Willys också (förlåt Madelen för att vi handalde hos din konkurent ;) Väl hemma slog vi på en film som vi hyrt: "Boy a" hette den. Riktigt bra! När den slutade snackade jag med Caroline en sväng i tele och vi gick hem till Jessica där det var lite folk och så klart lilla gosiga Fanta också. Var bara där en sväng och chillade och nu är vi hemma igen. Ska lägga mig om en halvtimma ungefär för att orka upp i morgon då vi ska till Estocolmo! Längtar som fan! Löning i morn också! GULD! Hur som helst så glömde jag ju nämna att jag igår efter jobbet satte mig på Njuta en sväng med snyggingen Berina och hennes kompis. Blev bara en stund men det var riktigt trevligt att sitta och snacka lite! Nej, nu ska jag leta upp någon bild att lägga upp och sen glo på tv en sväng innan jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0