A ride with a car

Johan drog iväg till Fellingsbro och jag var kvar hemma. Städade, plockade, redigerade bilder o.s.v. Caroline, Jessica och Fanta kom förbi. Trodde bara vi skulle ses här nere och bara chilla lite men dom sa till mig och hoppa in i bilen och sen drog vi en repa här och där på stan. Blev en hel del u-turns, höga skratt och jag hade det lite mysigt med Fanta i baksätet! Dom släppte av mig efter ett tag och nu chillar jag med Jonna. Vi kollar igenom bilderna från igår och hon är minst lika nöjd som jag! Jessia och Caroline kommer hit i kväll och sover här eftersom att vi drar till Sthlm tidigt imorgon bitti!



På bilden: Jag och Caroline. Foto: Jimmy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0