2012

Nytt år!
År 2011 var ett riktigt jävla bra år och jag tror att det kommande kommer bli minst lika bra!
Har så mycket att se fram emot!
Konsertet i Januari, Februari & mars.
Ska flytta hem till mammsen och pappsen för att jobba som in åt helvete och spara pengar.
Ska försöka åka på en fet resa med Madelen och en jävla massa annat.
Iallafall så har det här nyåret varit det bästa hitills.
Spenderade dagen ute i Bäck med Tobbe, Marcus, Per, Malin, Kenneth, Nettan, Emilia och Olivia.
Kvällen spenderades hemma hos Madde och Tobbe med Marcus, Anna, Calle, Martina, Rutan, Markus, Jolle, Lina, Joen, Lisa och Per.
Vi åt en god middag, drack gott (alkoholfritt för mig!) och så spelade vi spel och umgicks.
Vi drog sen iväg till en fest på väster men den vart inte långlivad.
Vi åkte istället tillbaka till Madde och Tobbe där festen fortsatte och vid halv tolv åkte jag, Marcus, Calle och Anna upp på stan.
Vid tolvslaget stod vi vid slotten och tog en jävla massa bilder.
Efter det drog vi tillbaka hem till Madde och Tobbe och festade vidare.
Hemma nu, trött som fan och ska snart däcka.
Vi får se vad morgondagen bjuder på, vet iallafall att jag ska blogga mer framöver och ser fram emot det.
Har massoooor med bilder att visa er!
God natt och gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0