Söndag

Lång men skön dag. Vaknade imorse med ett leénde på mina läppar, trött som fan men ändå glad. Cyklade hem i regnet, tog en dusch, käkade frukost och sen åkte jag till jobbet. Jobbade 10.00-16.00 idag och hann träna på jobbet också. Jävligt skönt att ha kommit igång med träningen igen kan jag säga, det får mig att många så jävla mycket bättre. När jag slutade åkte jag hem och efter en stund kom mamma, Vigdis och Christer hit. Dom hjälpte mig att få igång internet, få igång trådlöst tangentbord och mus, koppla in stereon och så hade mamma med sig en massa småsaker som saknades i lägenheten bland annat grytunderlägg, en stekpanna och lite andra småprylar. När dom drog hem cyklade jag till Citypizza och beställde käk till mig, Madde och Tobbe. Stötte på Christian där så vi snackade lite skit medans vi väntade på maten. Jag cyklade sen hem till Madde och Tobbe i regnet, fy fan vad kallt det har blivit fort. Sjukt! Väl framme käkade vi, Anna och Marcus kom dit och vi pratade en stund innan jag åkte hem. Nu ikväll har jag grejat med bilder, lyssnat igenom lite nya skivor som jag köpt på hip hop kemp och på internet och så har jag bara tagit det lugnt. Ska strax däcka för i morgon vill jag vara pigg, blir en lång och härlig dag med fina människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0