My day

Pappa plockade upp mig vid halv ett, vi plockade upp morsan och åkte till Mediamarkt där jag sprang in fort som fan och köpte en ny iPod. Min dog nämligen imorse och den är en av de bästa sakerna jag äger så det var lätt värt att köpa en ny! Mamma och pappa släppte sen av mig på jobbet där jag joggade på rullbandet, körde crosstrainer och sen simmade en km. Jag tog sen en dusch, bastade en stund och sen käkade jag lunch innan jag började jobba. För skön dag! DEt gick skitbra på jobbet idag, massa goa ungar och en massa trevliga föräldrar! Sådana här dagar är verkligen guld värda! Nu har jag precis kommit hem, ska äta kvällsmat och sen vet jag inte. Har iallafall tänt ljus i hela lägenheten för det är så jävla kallt här inne haha! Hörs med bilder sen, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0