Torsdag

ONsdag igår och jag var iväg hela dagen på utflykt med jobbet!
Sjujt bra dag och kväll!
Somnade på soffan i natt, blev ca fyra timmars sömn men vad faan jag har en rätt lång tågresa framför mig så hinner sova då.
Är iallafall vaken nu, har duschat och packat klart. Ska åka till resecentrum om en halvtimma för att åka mot Gävle.
Idag tänkte jag bara ta det lugnt, gå en sväng på stan, gå ner till havet eller något och ikväll får vi se om Micke och Danne kommer hem från Stockholm eller om dom kommer hem i morgon istället.
Jag hoppas på idag för i så fall ska vi nog gå ut!
Imorgon bitti kommer Madde tll Gävle och det ska bli så jävla kul att hon ska få träffa mina släktingar och vänner där uppe.
Vi ska träffa Madde och Tyra och förhoppningsvis Fredrik och det är höjdpunkten kan jag säga!
Berättar mer när jag kommer hem men kameran följer med så lär ha en del bilder att visa upp sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0