Måndag

Spenderat helgen i Stockholm med Peri hemma hos hennes familj i Helenelund!
Världens mysigaste familj, så himla snälla, roliga och trevliga!
Vi har även varit på överraskningsfest för min brorsa David som fyllde hela 40 år.
Mina farbröder var där, brorsans flickvän Micha och deras kids Adam, Noel och Aiva.
Vi hade trevligt som fan och hann även med att shoppa lite på Skank store och Footlocker.
Hade en grym helt enkelt och sen jag kom hem igen har jag mest hängt med underbara fina vänner.
I morgon blir det långt pass på jobbet så ikväll blir det chill här hemma.

Khram saknar dig redan!


Kommentarer
Postat av: THE khram

and if you only knew how much i miss you too, khram. <3

k(h)ramar

2011-10-11 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0