Välkommen solen

Igår låg jag, Madde, Malin, Olivia och Anna ute i solen i en park här på norr och njöt av solen. Pressade, umgicks och softade i några timmar. Jag och Anna åkte sen hem till Johanna i Kumla. Fy fan vad bra jag mådde när jag kom fram till henne. Den jäveln hade livets pool, mysigaste trädgården och finaste huset! Vi spenderade hela dagen där med att pressa i solen och ha det hur jävla gött som helst! Senare under dagen kom Josefine och Alexandra dit och det vart mycket skratt och mys! Jag är så sjukt nöjd med dagen! På eftermiddagen blev jag upplockad av Vigdis och vi åkte ut till mina föräldrar i Gällersta! Väl framme pratade jag med mamma och pappa och sen tog jag en promenad. Blev en mil igår faktiskt och det var jävligt skönt förutom värken i fötterna efteråt. På vägen stötte jag på min moster hemma hos min kusin så jag hjälpte henne lite och sen gick jag vidare. Väl hemma blev det en dusch, god mat och sen softade jag med mamma och Vigdis innan jag däckade.

Idag är det Onsdag och jag har jobbat 09.00-18.00. Hade en riktigt bra dag på jobbet kan jag säga! När jag slutade åkte jag till mamma och pappa, pratade med dom en stund och sen tog jag en promenad. Blev ca fem km idag, skönt! Träffade min kusin, hans familj och min moster när jag var ute och gick och även mamma och hennes vänner :) Har haft en guld dag idag igen! I morgon blir det jobb 14.00-22.00! Lägger upp lite bilder senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0