Söndag

Vaknade imorse. Bakfull. Huvudvärk. Trött. Men på relativt bra humör.
Gick ut en stund på en gård här i närheten av där jag bor och njöt av solen.
Gick hem, åt frukost med Madde och Tobbe och sen dök Robin upp efter en stund.
Pappa hämtade mig och Robin klockan ett.
Vi åkte till söder där vi plockade upp Jonna och sen åkte vi ut till mina päron i Gällersta.
Vi pratade med mamma, pappa och Vigdis och sen släppte Vigdis av oss på Almbro skola.
Vi lirade lite basket och sen tog vi en promenad hem till mammsen och pappsen.
När vi kom dit slängde jag och Jonna på oss bikinis och pressade i solen.
Sjukt skön eftermiddag!
Vi åt sen mat, stekte lite till och sen släppte vi av Robin och Jonna hemma hos dom.
Vigdis släppte av mig vid Konsum där jag mötte upp Jasse.
Vi mötte upp Madde och satte oss i parken en timma eller något och tog det lugnt.
Jag och Madde gick sen hem.
Marcus och Tobbe var hemma och Anna dök upp efter en stund.
Pratade lite med dom men mestadels ikväll har jag suttit på mitt rum.
Har tänkt sönder min redan så söndertänkta hjärna, lyssnat på massor med musik och fixat bilder.
Jag har haft en riktigt bra dag med mina fina vänner.
Ledig i morgon, Måndag och sen jobbar jag hela veckan.
Skulle varit ledig Måndag, Tisdag, Onsdag men ringde jobbet idag och fick extrapass Tisdag och Onsdag.
Känns riktigt bra och om två veckor öppnar vi utomhusbadet.
Sa jag att jag längtar?
Iallafall så ska jag däcka nu så jag kommer upp i tid i morgon och kan styra upp något på min lediga dag.
God natt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0