Gällersta

Sitter ute i Gällersta nu, har pratat en massa med mamma, pappa och Vigdis.
Har fått i mig gott käk, läst brev från MP, fått ett paket innehållande en fet ring och skriver just nu tillbaka till MP.
Saknar honom sjukt mycket speciellt efter i natt då jag drömde att vi träffades, ibland kan drömmar kännas så verkliga!
Annars gör jag inte mycket, glor lite halvt på Big brother men det är inte speciellt givande längre.
Ska iallafall däcka snart så jag kan gå upp i tid i morgon och vara pigg hela dagen!
I veckan ska jag försöka boka biljetter till Tjeckien också.
Måste boka resan dit, hotellrum och biljetter till Festivalen (Hip hop kemp)
Om någon är sugen på att dra dit, var för fan inte byg för jag har bestämt mig för att åka.
Alone or not, man lever ett liv och jag tänker fan inte missa detta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0