Bäck

Spenderat dagen ute i Bäck med Madde Tobbe, Maddes föräldrar, Maddes syster, hennes pojkvän och deras ungar. En massa folk som vanligt! :) Vi har haft det så skönt! Medans Madde tvättade, slipade och målade sina utemöbler svarta så låg jag i solen och stekte. Blåste som faan och till slut började jag frysa. Klädde på mig lite kläder och gick runt och tog lite kort i stället. Jag har tagit en massa bilder idag, speciellt på kidsen! Så söta är dom! :) Madde och Tobbe har mest "jobbat" på gården. Dom ska få en sommarstuga till Bäck som dom kan bo i på sommartid. Dom ska rusta upp den, tapetsera, måla och hela skiten :) Inga fel det inte! Vid sextiden skjutsade Vigdis in mig till stan och jag drog direkt till gymet! För skönt med ett träningspass! :) Nu är jag hemma, har handlat på Ica, ätit lite och ska plocka, städa och greja med bilder resten av kvällen!

Kan fan knappt vänta tills morgondagen alltså!
Kommer bli för kul!
Vad som händer får ni veta imorn! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

Vad är det som händer idag? varför har du inte sagt något? :) nu blir jag nyfilken, call me and tell!! Puss!

2011-05-24 @ 10:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0