Vilken jävla dag!

Klockan tre imorse gick jag upp. Skulle gått upp klockan halv fyra men vaknade tre (alltså på natten) så det var lika bra att gå upp. Jag fixade till mig, klädde på mig och åt frukost. Vid fyratiden plockade Mathias och Marcus upp mig och Tobbe. Vi åkte mot garaget och det gick väl i lite väl hög hastighet dit och vi blev stoppade av en civilare. Absolut ingen bra start på dagen men som tur var kom Mathias undan med en varning. Fy fan vilken jävla tur! Dagen började alltså skapligt ändå! Vi åkte sen ut till garaget i Bäck, parkerade bilen och hoppade in i Marcus bil och sen hade han sin andra bil på släpet. Vi åkte sen från Örebro mot Avesta och på vägen stötte vi på problem. Bilproblem som varken orkar skriva om eller förklara men det ordnade sig iallafall. Väl framme i Avesta fick killarna meka lite med bilen innan mappningen satte igång. Bilen krashade efter två timmar och vi fick då rullade upp bilen på släpet igen och rulla hem mot Örebro. Vi åkte raka vägen till Bäck och killarna började meka bil direkt. Jag satte mig ute med Nettan en stund, pratade lite och sen hälsade jag på Malin som satt hemma med ungarna och två av sina vänner :) Jag gick sen ner till garaget igen, umgicks med killarna och sen kom Madde ut :) Vi var där en stund och sen åkte vi till Ica, plockade ut ett paket som innehöll ett basketlinne (för tungt) och sen åkte vi hemåt. Jag städade som faan, Madde låg i sängen och läste och när Tobbe kom hem så tvärdäckade jag i soffan och vaknade av att Marcus satt bredvid mig haha, god morgon! :P Madde och Tobbe hade maten klar och vi fyra käkade :) Nu softar vi bara i soffan och ska ta det lugnt hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0