Torsdag

Underbar dag idag igen! Gick upp imorse, åt frukost, fixade mig, åkte upp på stan och gled runt en stund innan jag gick till frisörsalongen "Louise H". Frisören Jimmy färgade mitt hår och jag är sjukt nöjd! Håret är mörkt, mörkt brunt, i mina ögon nästan svart haha men så länge det är mörkt är jag nöjd kan jag säga! :) När jag var klar på Louise H mötte jag upp Jonna och vi gick till Pacos och käkade deras goda pastabuffé. Mm mm mm! Efter maten satte vi oss vid slotten, pratade, skrattade och njöt av solen :) Jag tog sen bussen hem, städade och plockade lite och sen gick jag till gymet. Blev bara en kortis idag för det var föööör mycket folk men men lite är bättre än inget. Väl hemma bytte jag bara om och sen gick jag hem till Jessica och Jocke för att hämta Baloo :) Vi tog en skön promenad och sen gick vi tillbaka till Jessica och Jocke och jag fick lite käk. Åt bara lite eftersom att Tobbe och Madde skulle bjussa på käk ikväll. Nu är jag hemma och Tobbe står och steker pannkakor. Strax ska vi äta och sen blir det lugnt resten av kvällen :) Underbar dag, som vanligt! Älskar er mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0