Torsdag

Vaknade imorse, gick upp, åt frukost med Madde, duschade, fixade mig. När Madde kom hem från jobbet (hon fick massage där idag) så åkte vi till Camilla. Vi gav henne och hennes pojkvän Victor deras bilder som jag tagit på dom :) Efter ett par timmar där åkte vi hem och sen plockade mamma och Thomas upp oss. Vi åkte till Ica Maxi och handlade. Madde stannade när vi åkte hem eftersom att hon började jobba :) Mammaoch Thomas släppte av mig och jag drog till gymet och tränade i ca 45 minuter. Vart bara en kortis men men lite är bättre än inget :) Väl hemma igen så åkte jag och Tobbe till Jessica och Jocke där vi hämtade Baloo :) Vi hoppade in i bilen och åkte hem till Anders i Frövi. Vi satt och pratade ett bra tag och sen fixade Tobbe med elen hemma hos honom och så spenderade vi lite tid i garaget, kollade på bilarna och så :) Vi åkte sen från Frövi, till Bäck, hämtade en sak, lämnade Baloo och åkte hem. Jag duschade, käkade och i kväll har vi bara chillat i soffan :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0