Tisdag

Igår kväll när jag kom hem efter träningen var det fortfarande ljust ute så jag gick över till Jessica och Jocke. Dom skulle iväg för Jockes syster fyllde år så jag tog med mig Baloo (Jessicas brors hund) och gick en lång och skön promenad. Underbart! Jag lämnade sen Baloo och gick hem. Tobbe kom hem efter en stund så jag käkade lite och sen kollade vi på tv en stund innan vi gick och la oss när Madde kom hem från jobbet :)

Idag är det Tisdag och jag gick upp klockan sju imorse, solen sken och himlen var blå så dagen skulle inte kunna bli annat än bra. Jag tog en dusch, åt frukost och fixade mig. Madde vaknade och vi åkte ut till Bäck. Väl ute gick och och Olivia (Maddes syster Malins ettåriga dotter) över till Maddes och Malins mamma, Nettan. Vi och Nettans hund Fiffi gick ut på en långromenad i det fina vädret och nu är vi tillbaka hemma hos Malin. Olivia har precis vaknat så vi ska leka lite med henne, ta lite kort och umgås :) Den här dagen har börjat sjukt bra! I eftermiddag blir det gymet och sen efter det kanske det blir en promenix :) Får se vad dagen bjuder på. För skönt att vara tillbaka till bloggandet! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0