Onsdag

Gick upp tidigt imorse, fixade mig och sen tog jag och Madde bilen till Anna. Vi plockade upp henne, åkte iväg och tankade, handlade färdkost och sen plockade vi upp Johanna på väster innan vi åkte mot Karlstad. Väl framme gick vi in på IKEA där Madde shoppade loss rejält och vi andra lite smått :) Jag fick med mig en grym fotoram, får visa bild någon annan gång. Har ju som sagt inget hem för tillfället :) Efter IKEA där vi även käkade så gick vi runt inne på ett shoppingcenter en sväng. Jag hittade ett par sjukt feta basketshorts i färgen lila. Kunde inte låta bli! Riktigt tunga! När vi gått klart där åkte vi mot Bäck där vi stannade och pratade med Marcus och Tobbe i garaget och så pratade vi en stund med Maddes mamma och Maddes syster Malins kids Olivia och Emilia. Shit vad komplicerat det där lät. Anyways så fick Madde en grymt snygg Onepiece av Tobbe idag i lila och vitt och jag tänker inte ljuga. Jag är sjukt avis!!! Vi åkte sen till Marieberg där vi släppte av Johanna, vidare mot norr där vi släppte av Anna och sen mötte vi upp Jocke och hämtade Baloo :) Jag, Madde och Baloo mötte sen upp Anna och tog en långpromenad runt Rynningeviken i solskenet! Hur skönt som helst! :) Väl hemma har jag duschat, ätit lite och tagit det lugnt medans Madde har grejat i sovrummet med sina nya prylar som hon köpte i Karlstad idag! Jag har förresten varit förbi Johan H och hämtat ett lila basketlinne också! Hur tung som helst var det så jag är sjukt nöjd! :) Nu blir det bara lugnt, glo på Big brother och sen däcka.
Jag ska upp vid tre, halv fyra i natt. Jag, Tobbe, Marcus och Mattias ska till Skavsta för Marcus ska mappa sin bil. Blir en liten road trip i morgon igen alltså och det är inga fel att ha något att göra. Kameran följer så klart med! För övrigt så pratade jag och tjejerna lite idag för vi håller på och planerar inför sommaren. Jag ska ju jobba hela sommaren men borde ha två veckors semester som förra sommaren iallafall och en av dom veckorna har jag tänkt åka på Hip hop kemp i Tjeckien och kanske till Island en vecka också! Sen är man ju ledig lite spridda dagar och så har jag lite andra planer. Vill verkligen åka på Peace & love! Atmospehere och Cunninlynguists kommer dit och det vill jag inte missa. Cunninlynguists vill jag se framförallt! Endagspass duger gott och väl för mig så det ska jag försöka styra upp :) Missar tyvärr Raekwon som kommer till Malmö i morgon och jag tror han ska till Sthlm på Fredag! Hade varit kul att se men tydligen ska hela Wu-tang clan till Sthlmden 4e Juni så det är inte kört! :) Mycket att se fram emot. Jag och Madde håller på och ska boka en resa till Barcelona eller London i Maj också innan jag får komma igång och börja jobba igen. Det skulle vara riktigt jävla roligt! :)
Annars mår jag riktigt bra. Hade en lägenhet på g men har insett att det är bättre att jag bor kvar hos Madde och Tobbe ett tag till eller flyttar hem till mamma och pappa så jag kan fortsätta spara pengar och hitta på lite roliga saker, resor och så vidare och det känns faktiskt som ett bra val. Allting löser sig alltid! Jajja det vart ett långt blogginlägg idag men så kan det vara ibland! Nej, nu Big brother sen natti! :)

Kommentarer
Postat av: anna

Ni gör mig så glad <3

2011-03-31 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0