Lördag & söndag

Igår morse blev jag väckt av Olivia och Emilia. Älskar dom där små töserna men fy faan vad trött jag var efter att ha sovit ändast fem timmar men men jag gick jag upp, käkade frukost och gick till gymet. När jag var klar gick jag hem, tog en dusch och fixade till mig lite snabbt. Mamma och Thomas plockade upp mig och vi åkte till Marieberg. Jag köpte ett halsband som jag velat ha sjukt länge och priset var nedsatt också så det var perfekt! Köpte också ett par orangea Adidasskor på Stadium. Galet stark färg, riktigt feta! :) Efter Marieberg fick jag skjuts ut till Ekeby/Almby där min kusin Pierre bor med sin fruga Linn och deras två kids Tintin och Tilda. Dom har även en tredje bebis på väg, ska bli så kul :) Minmoster Maria och hennes man Lennart kom dit också. Vi umgicks, grejade lite, lekte med ungarna och så käkade vi hemmagjord pizza. Kan vara den godaste jag ätit faktiskt :) Vid nio fick jag skjuts hem av moster och hennes man.
Väl hemma satt Madde, Tobbe, Marcus och Mattias i soffan så vi låg alla och mös, kollade på film och snackade skit :) Anna kom förbi sen också och när Marcus och Anna skulle hem åkte jag med Mattias upp på stan en sväng och kollade läget men det var hur lugnt som helst så han skjutsade hem mig och jag tvärdäckade!
Söndag idag och Madde väckte mig imorse så hon jag och Tobbe käkade frukost innan Madde drog till jobbet och Tobbe till garaget. Själv klädde jag på mig och gick upp på stan. Gick sen till Citypizza och plockade upp pizzor till Jessica, Jocke och deras killkompis. Gick sen hem till dom med pizzan och vi softade där ett tag innan jag tog Baloo och gick ut på en promenad. Väl tillbaka låg alla tre och halvt sov så jag var bara där en snabbis och pratade lite skit. Nu är jag hemma och ska städa, plocka och greja. Vill vara ute i solen men behöver verkligen städa så fårhoppas att det är lika fint väder i morgon :) Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0