Good mornin

Igår eftermiddag gick jag och Baloo hem tillJessica och Jocke. Vi låg båda i soffan och slumrade till en stund. Jag bäddade sängen och plockade lite när jag vaknade i brist på annat att göra. Baloo och jag tog sen en promenad sen lämnade jag honom där innan jag gick hem och fixade mig. Madde och Tobbe kom hem med Emilia och Olivia och sen kom Jennie också så det var fullt hus här igår! :) När jag var klar gick jag till Liquid där jag mötte upp Jonna, Elin och Ida :) Vi satt där en stund innan vi gick till Frimis! Vi hade en riktigt trevlig kväll, musiken gör allt när man är ute och igår var det helt okey :) Fick skjuts hem av Abbe efteråt, hur skönt som helst! :)

Jag däckade väl typ klockan tre igår natt och blir väckt av en fyraårig unge och en ett och ett halvtårig. Jättemysigt men fyy faan vad trött jag var när jag precis vaknat, haha! Jag är iallafall uppe och sitter just nu och äter frukost! Ska till gymet om ett par timmar, måste bara vakna till liv och fräsha upp lite här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0