Stress

Jobbat idag!
08.00-17.00.
Skurade en galet het bastu idag, påslagen och allt.
Svetten bara rann men det är väl bra skit I guess, haha!
Hellre varm än kall så att säga!
Iallafall så var dagen bra, solen tittade fram till slut relativt lagom tills att jag slutade.
När jag slutade åkte jag, mamma och Thomas förbi Ica Maxi i Kumla och jag sprang in och handlade lite inför i morgon.
Ska iväg till Frövi hem till Anders i morgon med Madde och Tobbe för att grilla och softa!
Iallafall så släppte mamma och Thomas av mig hemma hos Jasse där jag softade med henne och C.
Jag gick sen hem, slängde på mig kläder och drog upp på stan och träffade min kusin Danne och hans polare.
Skulle dragit till gymet men det hade tydligen stängt, glömde att det är röd dag idag.
Jag cyklade sen hem till Jonna och vi cyklade till Satins uteservering och satte oss där.
Stötte på lite folk och pratade lite skit innan vi cyklade till Liquid och satt där en stund.
Väl hemma igen pratade jag med Madde och Tobbe och så hjälpte Madde mig att checka hotell i Tjeckien.
Måste fixa snart så det är klart, vill inte vara ute i sista minuten!
Jag cyklade sen till Väster och hängde med min kusin Danne och hans vänner en stund!
Väl hemma igen blev det duscha och greja med hårddisken, tar ju hundra år att få in bilderna.
Men men det är det värt för jag tänker inte förlora en enda bild igen!
Nu ska jag snart däcka, jobb i morgon 1.00-17.00 och sen som sagt Frövi och ledig hela helgen!
Nu håller jag mina tummar hårt för fint väder heeela helgen!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0