Måndag, Tisdag

Igår kom Jonna till jobbet för att sola, bada och hänga med mig!
Gick hur bra som helst på jobbet, massa folk och en hel del att göra speciellt vid stängningen!
På kvällen åkte jag förbi Pontus och Micke en sväng för att kolla på deras sjukt fina lägenhet och för att hänga lite.
Senare på vägen hem cyklade jag förbi Jasse, pratade en stund och hämtade mina papper som jag glömt där.
Väl hemma däckade jag!

Imorse ringde Malin och ville ha sällskap till Linde där hon skulle serva bilen så vi åkte dit och när vi var klara åkte vi till Mejk en sväng.
Jag köpte inget speciellt, bara lite smått skräp som alltid går år.
Väl hemma plockade Jasse upp mig och vi åkte ut till IKEA.
Hon shoppade kan jag säga!
Blev en massa fina och nödvändiga prylar till hennes nya lägenhet och vi åkte sen förbi Marieberg en snabbis.
Väl hemma släpade vi in alla hennes prylar i lägenheten och sen släppte hon av mig hemma.
Nu ikväll har jag varit på Liquid med Jonna och sen drog vi till Satin.
Har inte skrattat så mycket på länge som jag gjort den här veckan.
För skönt!
Jonna du är underbar!
Hemma nu igen, trött som fan och ska snart däcka måste bara varva ner en stund.
I morgon blir det IKEA igen, Jasse ska hämta sin soffa och jag ska äntligen köpa min drömsäng!
Längtar som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0