Lately

Inte bloggat på jävligt länge men har fan inte orkat.
Har jobbat som fan och när jag har varit ledig har det varit fullt upp hela tiden.
Jobbar ca sex dagar i veckan på jobbet nu och just den här veckan varje dag.
Klagar verkligen inte, älskar mitt jobb så det är nice!
Förra veckan rullade jag upp en sväng till Sthlm, shoppad en massa feta kläder, skor o.s.v.
Hängde med Martin, Lii, Mike och Max.
Var kul som faan att träffa lite vänner och bara komma bort en stund!
Iallafall så är det ju snart midsommar och jag jobbar hela midsommarhelgen.
På schemat hade jag ledighet över hela helgen men tog extra-pass, kändes jävligt värt faktiskt.
Dricker ändå inte så doesnt really matter.
Om ca en vecka är det Peace & love och jag är överhypad kan jag säga!
CunninLynguists live, det är en dröm!
Nej, nu ska jag rulla över till Jasse och krama lite på henne för i morgon åker hon till Oslo.
Ska även krama lite på Madde och Tobbe för dom ska på semester till Smögen och är borta nästan en vecka.
Har hela lägenheten för mig själv, kommer kännas skumt som fan utan dom här men det ska nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0