Hip hop kemp, åker den 17:de Augusti och kommer hem den 21:a!


Kommentarer
Postat av: P

haha, lite skumt att ajg skriver såhär, men jag råkade hitta din blogg när jag googlade för lite info om hiphopkemp..

förra året skulle jag möta upp några bekanta där, men glömde mobiltelefonen när jag stressade till flyget till prag och det blev en rätt seg festival utan tält, osv osv, lyckades inte hitta dom heller.

i år känner jag inte en enda som ska dit. bestämt mig för att åka ändå, MED tält, haha.

men fick ett infall att kolla om man kan möta upp några där och bli tältgranne?

hade jag varit kille hade jag inte tvekat lika mycket på att åka ensam, men jag skulle känna mig mkt säkrare med ett gäng tältgrannar..

svara via min e-mail om det vore nåt, det skulle vara sjukt gulligt.

2011-06-01 @ 17:12:48
Postat av: Eileen

This looks fun.

That's cool that you're from Sweden, I haven't been there yet. Where in the States would you be visiting?

2011-06-01 @ 20:36:48
URL: http://sneakerette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0